Veelgestelde Vragen Lianneh's shop

Verzendkosten

Je kunt het verzendtarief zien tijdens het afrekenen van je bestelling. Zo heb je de keuze uit versturen naar je huisadres of naar een POSTNL afhaalpunt.

- POSTNL Brievenbus pakketje (Track&Trace) €4,84
- POSTNL Afhaalpunt (te selecteren na betaling) €4,84

Verzending

Bestellingen worden meerdere keren per week verzonden. Mocht een deel van de bestelling niet op voorraad zijn, of een andere levertijd hebben, dan kan de levering langer duren. Hiervoor vraag ik je begrip. 

Heb je meerdere artikelen besteld? Ik probeer jouw bestelling zo compleet mogelijk naar je te verzenden als één pakket. In dat geval kun je het beste rekening houden met de langste aangegeven levertijd.

Hoe kan ik betalen?

Je kunt in mijn webshop betalen via iDeal, Paypal, Google pay of creditcard, dit gaat automatisch. Je kiest jouw betaalwijze en bank vervolgens word je vanzelf geleid naar de web-omgeving van jouw bank waar je de betaling kunt voltooien. Alle betalingen verlopen via een beveiligde verbinding. Je kunt dus veilig en snel betalen via mijn webshop.

Waarom moet ik een account aanmaken?

Dit is nodig omdat je, voor het volgen van mijn online cursussen, moet inloggen op mijn website met jouw eigen account. Zo kan het systeem zien wie welke cursus heeft gekocht en wie niet. Omdat ik voornamelijk online cursussen verkoop heb ik dit verplicht tijdens het afrekenen.

Mijn bestelling klopt niet!

Dit kan natuurlijk gebeuren, maar het is wel ontzettend vervelend. Wil je de details van je bestelling en een foto van wat er niet klopt naar mij mailen? Dat mag naar shop@lianneh.nl - dan los ik het zo snel mogelijk voor je op.

Er is iets mis gegaan tijdens het bestellen!

Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Goed dat je even bij de Veelgestelde Vragen kijkt. Zou je mij een mail willen sturen met wat er precies is gebeurd? Probeer zo goed mogelijk te omschrijven wat je gedaan hebt en wat er is misgegaan. Dan kan ik je helpen en met je mee kijken. Ik zal zorgen dat jouw bestelling alsnog zo snel mogelijk, goed geplaatst word! Mail in dit geval naar shop@lianneh.nl

Ik wil mijn bestelling retourneren

Bekijk hier mijn retourbeleid.

Ik wil een fout melden (bug rapport)

Ha! Oplettend oog ;-) Alle fouten in welke vorm dan ook mag je mailen naar shop@lianneh.nl , ik zal proberen de fout zo snel mogelijk te corrigeren. Probeer wel de opgemerkte fout zo goed mogelijk te omschrijven en als het lukt wil ik je vragen om ook een screenshot mee te sturen.

Ik wil graag een illustratie op maat, hoe werkt dat?

Wat leuk! *Vreugdedansje* Een illustratie op maat! Natuurlijk ga ik heel graag voor je aan de slag. Wat ik hiervoor van je nodig heb is een (korte) beschrijving van wat je zoekt, waar het voor is en wat je wilt dat ik voor je illustreer. Neem contact met mij op via hallo@lianneh.nl voor een illustratie op maat. Ik hoor graag van je en reageer zo snel mogelijk op je mail. Dan ga ik graag samen met jou kijken wat voor moois we kunnen creëren! 

Welke materialen gebruik je om mee te tekenen?

Ik gebruik momenteel mijn iPad Pro 12.9 inch (2018) met Apple Pencil (2nd generation). Hierop werk ik met apps zoals ProCreate, Paper van 53 en Affinity Designer om mijn illustraties tot leven te brengen. Daarnaast teken ik af en toe met Winsor en Newton Promarkers, Aquarelpalet, Ecoline, Stabilo potloden of Tombow pennen.